1. Bendrosios nuostatos.

1.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privalomas teisinis dokumentas Šalims, nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas bei atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje www.moala.lt

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į galiojančių teisės aktų reikalavimus. Pirkėjas apie pakeitimus informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:

1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės ir kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis

1.3.3. juridiniai asmenys;

1.3.4 visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad Pirkėjas, remiantis aukščiau išvardytais punktais, turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.

1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su privatumo politika, sąlygomis ir taisyklėmis, el. parduotuvėje paspaudžia mygtuką „Apmokėti“ (žr. punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).

1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje.

2. Asmens duomenų apsauga.

2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:

2.1.1. užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje, įvesdamas registracijos formoje prašomus duomenis;

2.1.2. nesiregistruodamas Bagva el. parduotuvėje.

2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes aukščiau nurodytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateiktuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.

2.3. Patvirtindamas šias taisykles, Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.

2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.

2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje ir užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje pagal šias taisykles ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatytą tvarką.

3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties atsisakyti negalima pagal LR įstatymus. Prekes Pirkėjas įsipareigoja išsiųsti Pardavėjui per 14 dienų nuo to, kai pranešė apie norą atsisakyti pirkinio. Pirkėjas įsipareigoja padengti visas tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

3.3. Pirkėjas aukščiau nurodyta teise gali pasinaudoti tik tuo atveju, jei prekė nebuvo sugadinta, iš esmės nepasikeitė jos išvaizda ir nebuvo naudojama.

3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir sumokėti sutartą kainą.

3.5. Jei pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti savo prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis gali atsisiųsti slaptažodžio priminimą į savo el. paštą arba pasikeisti duomenis.

3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo-pardavimo taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti šios el. parduotuvės stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti arba sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve, o išskirtiniais atvejais – panaikinti Pirkėjo registraciją. Taip pat Pardavėjas turi teisę kreiptis į atitinkamas institucijas ir imtis reikalingų veiksmų.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo teisę į privatumą ir saugoti asmeninę informaciją, pateiktą el. parduotuvės registracijos formoje.

4.4 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.

5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.

5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Apmokėti“, o Pardavėjas gavęs užsakymą jį patvirtina ir atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.

5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais.

5.4 Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes vienu iš šių būdų:

5.4.1 Atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste: tai išankstinis apmokėjimas, naudojantis Pirkėjo el. bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šiuo atsiskaitymo būdu, turi būti sudaręs el. bankininkystės sutartį su vienu iš pasirinkimo sąraše pateiktų bankų. Pinigus Pirkėjas perveda į el. parduotuvės savininko atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje. Kai kurie atsiskaitymo būdai gali laikinai neveikti.

5.4.2 Atsiskaitymas banko pavedimu: tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas prisijungęs prie savo banko sąskaitos perveda pinigus į el. parduotuvės savininko banko sąskaitą.

5.4.3 Atsiskaitymas banko kortele: tai atsiskaitymas, įvedant banko kortelės duomenis.

5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes, pradedamas formuoti prekių siuntinys ir skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

6. Prekių pristatymas.

6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

6.2 Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Jei Pirkėjas negali priimti prekių pats, o jos pristatomos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

6.3. Prekės pristatomos naudojantis LP EXPRESS, Lietuvos pašto siuntų vežėjų paslaugomis.

6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis siuntų vežėjų nurodytais terminais. Dažniausiai pristatymas Lietuvoje trunka 2-6 darbo dienas, užsienyje gali trukti iki 14 darbo dienų. Šie terminai yra preliminarūs. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo sąlygas.

6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jei prekės Pirkėjui nepateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

6.6. Pirkėjas privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją, jei siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jei siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės, netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija ar prekė su trūkumais.

6.7. Pirkėjas, pastebėjęs pakuotės pažeidimus pristatymo metu, privalo kurjerio pateiktame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas turi padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pažeidimus, susijusius su pakuotės pažeidimais, kurie nebuvo pažymėti kurjerio pristatymo dokumente.

7. Prekių kokybė.

7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys nurodomi prekės aprašyme, įskaitant medžiagas, matmenis ir priežiūros rekomendacijas.

7.2. Papuošalai yra kruopščiai tikrinami dėl defektų ir kokybės prieš juos pristatant klientams.

7.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

7.4. Jei Pirkėjas gauna prekę, kuri turi defektų ar neatitinka aprašymo, jis turi teisę informuoti Pardavėją ir pasinaudoti grąžinimo politika, nurodyta šiose Taisyklėse.

8. Prekių grąžinimas ir keitimas.

8.1. Nekokybiškos prekės grąžinamos arba keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais. Pinigai už grąžintas nekokybiškas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

8.2 Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą ir sąskaitos faktūros numerį/užsakymo numerį.

8.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokias Pirkėjas gavo;

8.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau nurodytų prekių grąžinimo sąlygų.

8.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja prisiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Jei jų neturi, grąžins pinigus.

8.6. Pirkėjui grąžinant kokybiškas prekes, Pirkėjas pats privalo apmokėti siuntimo išlaidas, o sumokėta suma už pristatymą negrąžinama. Nekokybiškų prekių atveju pristatymo kaštus prisiima Pardavėjas.

9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.

9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis el. parduotuve.

9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

9.5. Jei šioje el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

9.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

10. Rinkodara ir informacija.

10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.

10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.

10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia šios el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais, el. pašto adresais ar pateikdamas informaciją automatinėje užklausos formoje.

10.5. Pardavėjas neatsako, jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų ar tinklų sutrikimų.

11. Baigiamosios nuostatos.

11.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir teisės aktais.

11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais ir teisės aktais nustatyta tvarka.

11.3. Bet kokio pobūdžio el. parduotuvės informacijos (tekstų, nuotraukų ir kt.) kopijavimas ir platinimas be raštiško Pardavėjo leidimo yra griežtai draudžiamas.