El. parduotuvėje įsigytas prekes galima grąžinti per 14 dienų, skaičiuojant nuo tos dienos, kai pirkėjas gavo prekę, t. y. kai ji buvo jam įteikta arba atsiimta pašte/paštomate.
Prekių grąžinimo formą rasite čia.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- Prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
- Prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir kt.);
- Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo pirkėjas;
- Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti pirkėjo grąžinamas prekes, jei nesilaikoma grąžinimo sąlygų.
Negrąžinamos prekės
- Dovanų kuponai
Grąžinimo tvarka įsigijus prekę su defektu
- Užpildykite prekių grąžinimo formą.
- Nurodytu telefono numeriu arba el. pašto adresu Jums bus išsiųsta grąžinimo etiketė, siuntos numeris bei išsami informacija apie prekės grąžinimo procesą.
- Prekę (-es) supakuokite į originalią pakuotę, užklijuokite grąžinimo etiketę ir išsiųskite paštomatu arba kitu nurodytu būdu.
- Jei prekė yra pakeičiama, Jums bus pristatyta nauja, kokybiška prekė. Tuo atveju, jei prekės pakeisti nėra galimybės, Jums bus grąžinta visa sumokėta suma.
Svarbi informacija
Prieš grąžinant pinigus, grąžinta prekė bus atidžiai patikrinta. Jeigu ji atitinka nustatytus reikalavimus, Pirkėjui bus grąžinta suma už prekę. Atkreipkite dėmesį, kad pinigai už siuntimo išlaidas nebus grąžinami, išskyrus atvejus, kai grąžinamos nekokybiškos prekės. Pinigai už prekes bus grąžinti bankiniu pavedimu į Pirkėjo sąskaitą per 5 darbo dienas, jei dėl grąžinimo buvo priimtas teigiamas sprendimas. Išvados dėl prekių grąžinimo bus pateiktos el. paštu ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prekės gavimo.
Grąžinant prekes, už kurias buvo atsiskaityta dovanų kuponu, klientui išduodamas naujas dovanų kuponas, kuris galioja 30 dienų. Jei už prekes buvo atsiskaityta dovanų kuponu ir primokėta grynaisiais arba banko kortele, klientui bus išduotas dovanų kuponas tokiai vertei, kokia buvo atsiskaityta, o likusi suma bus pervesta į banko sąskaitą.
Jei prekę gavote pažeistoje pakuotėje
Pirkėjas, pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo atlikti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, prekių trūkumo, susijusių su pakuotės defektais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio siuntos pristatymo dokumente.
Jei prekę gavote paštomate, fiksuokite pažeidimus nuotraukomis, kad vėliau būtų galima pareikšti pretenzijas siuntimo paslaugas teikiančiai įmonei.
Kilo papildomų klausimų?
Jei turite papildomų klausimų dėl prekių grąžinimo ar keitimo, prašome kreiptis į mus nurodytais kontaktais, kuriuos rasite čia.